Iklan

Iklan

Gambar-gambar

Monday 2 July 2012

1000 Jentera Pemuda PAS Parit Buntar Sedia Hadapi PRU 13


PARIT BUNTAR: Lebih 1000 Pemuda PAS dari seluruh Parlimen Parit Buntar berjaya dihimpunkan dalam Program Himpunan Ekspresi Hijau Anak Muda ke Putrajaya yang diadakan di dataran Purnama disini baru-baru ini.

Perkara ini menjadi petanda bahawa anak muda bersedia membuat perubahan dengan memilih Pakatan Rakyat (PR) untuk menggantikan Umno dan Barisan Nasional (BN) dalam PRU-13 akan datang.

Memetik ucapan Pesuruhjaya PAS Perak dalam program tersebut,

" Seluruh anak muda sanggup mengeluarkan wang poket sendiri untuk hadir ke program ini hanya semata-mata untuk memastikan kemenangan rakyat di Parit Buntar khususnya"

" Inilah semangat luar biasa anak-anak muda PAS, mereka ingin melakar sejarah baru politik negara yang telah dibuktikan oleh anak muda timur tengah khususnya di Mesir"

" Saya sangat yakin, dengan usaha kita yang kuat serta munajat yang berterusan kepada Allah, insyaAllah bukan sahaja Perak Pakatan Rakyat akan ambil alih bahkan kerajaan Malaysia juga akan di tadbir oleh Pakatan Rakyat selepas PRU- 13 ini"

Seluruh anak muda yang hadir terdiri dari anak-anak muda dari kawasan DUN Titi Serong dan DUN Kuala Kurau, perhimpunan dimulakan dengan lagu negaraku dan lagu PAS sebelum diteruskan dengan ucapan motivasi daripada setiap pimpinan PAS.

Upacara selingan juga diadakan dengan persembahan tae kwan do dan pencak silat yang dianggotai oleh Jabatan Amal Parit Buntar.

Bacaan ikrar taat setia pilihan raya yang menjadi penutup acara yang berakhir sekitar jam 12 tengahari.

0 comments:

Post a Comment

Dewan Muslimat PAS Pusat

Dewan Ulamak PAS Pusat

Dewan Pemuda Pas Pusat

 
Ustaz Abu Bakar Hussain. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.